OBCHODNÍ PODMÍNKY

platné od: 1. 7. 2025

Provozovatel:
Bc. Ladislav Kyndl
IČO: 06864970
Sídlo: Východní 2611, 470 06 Česká Lípa
E-mail:Info@RustBezHranic.cz
Telefon: 601185406
Web: www.RustBezHranic.cz
Neplátce DPH
Zapsán v živnostenském rejstříku vedeném MěÚ Česká Lípa.


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi provozovatelem webu www.RustBezHranic.cz a klientem (kupujícím), který využívá služby nebo nakupuje produkty prostřednictvím webových stránek.

Objednáním služeb nebo produktů klient stvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.


2. POSKYTOVANÉ SLUŽBY A PRODUKTY

Provozovatel nabízí zejména:

  • Osobní a online koučink,
  • Koučovací programy a kurzy,
  • Digitální produkty (e-booky, videoškolení, pracovní sešity apod.).

3. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

Objednávka služeb nebo produktů je možná přes webový formulář, e-mailem nebo telefonicky.
Po odeslání objednávky je klientovi doručeno potvrzení o přijetí. Smluvní vztah vzniká tímto potvrzením.
U digitálních produktů je přístup dodán po připsání platby.


4. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
  • Všechny ceny jsou uvedeny v CZK.
  • Provozovatel není plátcem DPH.
  • Platba probíhá převodem na účet (údaje jsou zasílány po potvrzení objednávky), případně v hotovosti u osobního koučinku.
  • Faktura je vystavena elektronicky a zaslána na e-mail klienta.

5. STORNO PODMÍNKY A REKLAMACE
Individuální koučink:
  • Zrušení sezení více než 24 hodin předem: bez poplatku.
  • Zrušení méně než 24 hodin předem nebo nedostavení se bez omluvy: účtuje se 100 % ceny.
  • V případě technických problémů nebo vážných důvodů je možná individuální dohoda.
Kurzy a digitální produkty:
  • U online kurzů a digitálních produktů není možné po dodání odstoupit od smlouvy (§ 1837 písm. l občanského zákoníku).
  • V případě technické závady má klient právo na opětovné zpřístupnění nebo vrácení peněz.
  • U prezenčních kurzů je možné zrušení nejpozději 3 pracovní dny předem bez poplatku. Poté je účtováno 50 % ceny.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Klient – spotřebitel – má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, pokud ještě nedošlo k plnění (např. nebyl zpřístupněn online kurz nebo neproběhlo koučovací sezení).

U digitálních produktů není možné odstoupit od smlouvy po jejich doručení, pokud s tím klient při nákupu souhlasil.


7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel se zavazuje chránit osobní údaje klientů v souladu s GDPR.
Údaje jsou zpracovávány pouze za účelem poskytnutí služeb, zasílání informací a fakturace.
Klient má právo požádat o přístup, opravu nebo výmaz údajů.

Více viz Zásady ochrany osobních údajů (samostatný dokument).


8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  • Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli upravit, změny nabývají účinnosti jejich zveřejněním.
  • Tyto podmínky se řídí právem České republiky.
  • Případné spory lze řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).